راوی: حاج جواد شالباف
سرزمین جبهه ها یادش بخیر.
سنگر خوب و قشنگی داشتیم.
نمازخانه ای که بچه ها در شوش با دست خود درست کردند.
یاد سعید درفشان بخیر.
در شوش وقتی که داشتیم همین سنگر یا نمازخانه را درست میکردیم ، هرکس کاری میکرد
سعید درفشان که در عملیات طریق القدس فرمانده گروهان بود در کنار بچه ها با گاری خاک و ماسه میآورد و بچه ها کیسه ها را پر میکردیم
یکدفعه علی جویلی با همان لهجه دزفولی رو به سعید کرد و با خنده فریاد زد :
عمو سعید فرمانده گروهانی کجا گاری کشی کجا؟ ؟
کی ای روز سیت ميخواست؟
و همه با هم زدیم زیر خنده.
ما را در سایت پاسدارشهید علیرضا جویلی دنبال میکنید
برچسب: فرمانده,فرمانده کل ارتش,فرمانده ارتش,فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا,فرمانده سارا,فرمانده نیروی انتظامی,فرمانده, قدس,فرمانده نیروی دریایی ارتش,فرمانده کل قوا, نویسنده: بازدید: 381